“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Bästa vän. ♥

Vi båda har varit med om en massa.
Du har flyttat ifrån mig flera gånger.
Vi gjorde exakt allt för att inte tappa kontakten,
Vi lyckades.
det har alltid varit du & jag mot världen.
Vi har bråkat ett antal gånger men sedan löst det.
Du har stöttat mig igenom exakt allt.
Då jag blev dumpad var du den som stöttade mig mest.
Du fick mig att må bra, gav mig så bra tips om vad jag skulle göra.
Det gjorde de enklare för mig att komma över honom.
Vi har skrattat så att vi börjat gråta.
våran vänskap är verkligen det absolut bästa som hänt mig.
Bästavänner i 4 år snart va ?
Det är väldigt jobbigt att det blev såhär..
Jag klarar inte ens av en enda dag här i Dalarna.
För jag saknar dig så mycket..
Vad kommer hände nu ?
kommer vi tappa kontakten, aldrig mer prata ?
Om det blir så kommer jag seriöst kötta soc.
Alla säger att soc finns där för en.
Men dom har då fan inte hjälp dig & mig något.
Dom har nu gjort att jag måste bo flera mil ifrån dig, jag hatar varenda meter.
Jag hatar att bo såhär långt ifrån dig.
Vem ska jag nu kunna åka till då jag verkligen har skit tråkigt.
Jag tänker verkligen inte skaffa några riktiga vänner här.
För är rädd att jag inte kommer vilja flytta tillbaka då..
Som min syster, tänk om det blir så..
Jag klarar inte ens av att tänka tanken.
Loo, dig ska jag älska tills döden skiljer oss åt, Hand i hand.
Ett år, vi ska klara detta.
Sen flyttar jag tillbaka.
Mamma betalar lägenheten som vi ska ha ifall jag går skola här.
Vi ska fixa detta, jag ska visa att jag är stark nog att klara av det här!
Tirak, kid tung thööööö maaakmaaaaaak 



Du är det absolut bästa som hänt mig!

Pojkvänner kommer, pojkvänner går, bara du som ALLTID består!

Vi klarar allt och det vet du, ett år är ingenting, vi kommer träffas ändå för annars går det ju inte. Jag klarar mig inte utan dig.

Du är mitt allt, bästa vän!

Du och jag föralltid <3

2012-06-04 · 22:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback