“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Ingen rubrik.

JA, jag skickade smset till dig.
Det jag skrev menade jag.
Saker & ting går inte glömma.
Dig jag vill ha,
dig jag älskar.
Snälla bli min igen..
Som sagt letar man kärlek så kan man ju förvänta sig svek & smärta.
Vill du inte ha mig får jag ta den smällen

Just nu sitter jag hemma hos mig med moa.
Vi tare bara lugnt som vanligt.. hehe.. *host*
Ni får lite egopic på mig..
Jag ser skev ut.. Min tunga också..
Checka donken märket på mobilen (a)
Skulle haft klänningen på skolavslutningen i gällö.
Hinner jag det ?
NEJ.
Ska ju till fucking Thailand.
Menmen.. man kan ju vara i Thailand längre än skolavslutningen för den är ju bara en dag.
& Antonio fick inte följa med så det sög ju..
Öuhm.. ja jag vet jag passar varken i blå eller gröna ögon, men okej ? jag hade tråkigt.. :((
Ni alla får ha en bra & "lugn" kväll för det ska iaf jag ha.
Puss & kram.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback