“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

" Du var Ballt utan B nu är du Kingen utan k "

Trodde du gillade mig. 
ville inte lyssna på alla. 
Men fick reda på att du lekte med mina känslor. 
Jag orkar verkligen inte vara olycklig. 
" Det är inte pinsamt att gråta för en tjej, Det är pinsamt att få en tjej att gråta "
Jag hoppas du är nöjd. 
Hoppas ditt player liv blir bra. 
Letar man kärlek kan man förvänta sig svek & smärta.
Jag förväntade mig de av dig, jag visste att det skulle komma som en jävla smäll.
Du gjorde precis som din "bästavän"
Vad äre för fel på er.
Sen säger du " nej, jag kan inte hålla på med dig för honom"
Yeah right..
Han snodde nyss min andra halva.
& Jag fattar inte hur hon kan göra så mot min syster !?
Är alla helt jävla körd i huvve eller ?
Det kommer bli jobbigt utan dig.
Men hoppas det blir mycke bättre hos din fosterfamilj.
Lär dig av dina misstag.
Du skulle ha lyssnat på mig.
Då hade du aldrig blivit påkommen.
Så alla behöver inte ge mig all skit, hur mycket ni än försöker trycka ner mig så ska ni veta att ni misslyckas.
Jag är ingen player jag letar bara efter kärlek.
Så säg inte att jag player alla.
Jag orkar inte höra dom orden från dig.
Kolla på han.
Hur mycket playar inte han då ?
& Det var ju inte mitt fel precis att jag blev förälskad i en underbar person som fanns där för mig då jag egentligen ville ha dig vid min sida.
Fanns du där för mig ? NEJ.
Gjorde Ronny de ? JA.
Jag har massor av Anledningar till varför jag blev tillsammans med honom.
Alla behöver kärlek för att må bra.


Ronny söderström.
Den Första Maj 2012.
Kl. 01.50.
Jag älskar dig bara dig mitt hjärta . ♥
Don´t cry, Just say fuck u and smile.
Botten upp på valborg !
yeah..
Bakis två dagar i rad eller hur vare nu benn ? ;)
Haft en galen helg med en massa folk.
Lärt känna många nya.
Blivit vän med benn igen.
Vad vore jag utan dig ?
Garvat hela helgen med dig.
" Inte tillåte "
Så Sjukt klockren till dom där två sakerna..
Dom äcklar oss !
Igår somnade jag två.
Vaknar 4 på morogonen & kan inte somna om.. -.-
Jag som inte har någon skola idag..
Ska ju till brunflo & vara med bästa & träffa älskling.
Fuck my life.
Hoppas alla haft en härlig & vild valborg för det har iaf jag haft !
Gnatt då världen,


älskling jag saknar dej så fucking mycke, allt som är/händer här slutar bara piss. kommer inte klara det om du inte kommer.

fuck this shit.

och jag ångrar allt jag har förstört osv.osv.

kom ihåg att de är vi mot världen och de kommer det alltid att va! ingen ska få stoppa oss från att göra de vi är bäst på, elr hur ;)

jag älskar dig mest anna och jag kommer alltid att stå vid din sida vad som än händer. jag hoppas att du kommer snart vännen. saknar dej så obeskrivligt fast jag har bara vare ifrån dig i 3 dagar.

älskar dej mest min lilla thai! Puss! <3<3<3

2012-05-07 · 13:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback