“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Forever alone in da´ house !

Slaggade hos Bästavän Lovisa.
Måste erkänna en sak..
Tyckte din säng blev extremt fin efter att vi sov i den :$ 
Nu sitter jag forever alone hemma hos henne.
Har huur tråkigt som helst & det är så jävla varmt så jag döööör.
Ska vara hemma hos loo tills hon slutar skolan, alltså klockan 2.
Sen sticker vi in till stan & träffar folk
ja juste !
Imorgonkväll klockan halv sju tatuerar jag mig.
Vet att det kommer svida,göra ont osv.
Men det är faktiskt fett värt !
för den tatueringen kommer betyda en massa för mig.
Speciellt "stay strong "
glad tjej ?
JA.


kyckling.

smaka bla mela lis? :D

hahahahaha nooo life!

Svar: Haha cepe. <3
Anna Somtua Nilsson

2012-05-25 · 10:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback