“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Konfirmationen.

Braskit att jag försov mig imorse,
Kände mig väldigt fin då jag åkte till konfirmationen..
Ångrar att jag förstörde för mig själv,
Alla var så sjukt fina & grymt duktiga.
Började ju lipa i slutet för insåg att jag inte får träffa min klass på ett år..
Känns förjävligt.
Tack soc för att ni förstörde mitt liv (a)
Idag har jag inte gjort så värst mycket, har bara sovit,sovit & sovit..
Så ringer både Mohamméd & tiger å väcker mig, blev så jävla irriterad.
Kvällen har varit värdelös..
Just nu pratar jag med loo på skype.
Den jäveln har ju länkat min blogg på facebook.. -.-
Stör mig på alla i dalarna som hela tiden skriver " när börjar du på ungärde"
" Det blir mycket bättre här blabla"
Jamen jag kanske inte vill glömma alla här i Östersund ?
& nej det kommer inte bli bättre för det är ett jävla helvete där.
Så ni behöver inte fråga nå mer håll bara eran jävla käft stängd.
iaf, Vet att sängen är skit fin.
Mitt sadface för att jag ska åka 6 timmars buss hem imorgon, fuck my life.
Alla borde vara sociala 072-7383215.
Nemen kolla där är ju jag !
Bjuder på sista bilden, nu ska jag ringa till ronny & gnälla som vanligt.
Hare bra bitches ! :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback