“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Less tjej.

Jag tycker helt seriöst att soc kan dra åt helvete.
Ni har dålig stil.
Tror ni det kommer gå bättre för mig att plugga i nian ?
Då jag ligger efter i typ allt.
& just nu har jag varit hemma i 2 veckor & gjort absolut ingenting medans jag hade kunnat gått kvar på gällö skola & försöka jobba upp mina betyg.
Jag gjorde ett misstag att följa med dig till dalarna.
Ärligt talat vill jag faktiskt vara i lit just nu..
Orkar inte med alla bråk hemma.
Jag fattar inte ens att jag flyttat,
jag flyttade ifrån exakt alla.
Jag lovade att stanna kvar, gå ut nian med er..
Är man misslyckad som mig så går allt åt helvete.
Det är ett helvete i dalarna.
Det är inte lätt då det är svårt.
Soc ringde nyss till pappa & bara; din dotter får inte vara hos dig, hon ska tillbaka till dalarna.
Jamen vafan?
vad äre för mening att åka dit då jag ändå ska börja ungärde till hösten.
Låt mig få umgås med min far idioter. -.-
Ni hjälper inte en enda, det enda ni gör är att få alla att må dåligt.
Ni flyttar min kille låååångt härifrån.
Mig till dalarna osvosv.
Jag mår inte bättre här.
Jag mår som ett jävla as.
Aldrig tyckt om dalarna & kommer aldrig göra det.
Nog snackat om soc.
På fredag,lördag eller söndag tatuerar jag mig med nazze & benn.
Beror helt på då tjejen får hem sakerna.
Fett pepp.
Senare idag blir det att åka till brunflo.
Prata med ronny om en massa,
Jag lovar att bli en bättre flickvän.
Sen tagga in till staden & träffa min moster.
Nu ska jag ut & sola i det härliga vädret.
Osminkad, oplattat hår osvosv.
Lär fixa mig innan jag åker till ronny.. haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback