“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Östersund ffs !

Jag suger verkligen på att blogga, har inte haft tid.
För har varit i Östersund & överallt.
Tänkte börja blogga mer när jag börjar skolan i dalarna.
Just nu är jag hemma hos pappa & tare lugnt.
Känner mig verkligen trygg här.
Men inte i dalarna, vet faktiskt inte vad det är för fel har bara aldrig tyckt om dalarna.
Spenderat en hel vecka med underbara vänner som jag sen kommer sakna.
Iaf, så åker jag tillbaka på måndag med 12 bussen så ni i stan som vill träffa mig får la ta & lyfta era feta arslen å gå till bt.
Igår var jag på stan med lo,mohamméd,leo & benn.
Har aldrig fattat vad det är mina ex har emot mig efter dom dumpat mig.
Men fick veta det igår, så nu vet jag vad jag ska ändra på. :)
känns härligt att jag slutat bråka med alla här så jag verkligen får säga hejdå till er alla på ett bra sätt än att jag ska bråka med typ alla.
Senare på kvällen åkte jag hem till Ronny i Brunflo & slaggade där.
Imorse då jag vaknade stod mitt hår åt alla håll såg ut som ett jävla troll.
Hade jag med mig en platttång ? NEJ.
Braskit..
Pappa hämtar mig, vi käkar på bylla.
& Resten av dagen har jag bara tagit det lugnt, pratat på skype med en massa.
Bråkat med Ronny..
men sen löst det.
Imorgon äre konfirmation för gällö.
Klart jag åker dit & kollar på alla.
Först ska jag till ica & köpa godis till Amanda eftersom hon fyller år & hon äääääälskaaaar godis,
Min lilla godisgris. :')
Efter jag har varit i revsundskyrka vet jag faktiskt inte vad jag ska göra..
Jo juste !
För er som inte visste så ska jag pierca tungan,naveln & näsan gratis i sommar.
& om jag hinner ska jag tatuera mig med benn & nazze innan jag åker hem.
Bild kommer sen, lovar !
Är så sjukt trött..
Så lär väl skriva mer imorgon.
Harebra, kraaaam thaianna ! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback