“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Don't cry, just say fuck you and smile!

Jag har märkt en sak att man INTE ska gå tillbaka till sina ex,
sårar dom dig en gång kommer dom såra dig om & om igen tills du är helt förstörd.
Bättre att börja om på nytt med någon annan. 
Jag ska kämpa för att komma över dig, det ska jag verkligen för jag tänker skita i dig totalt. 
Din plats är i helvete så många tjejer du player bara för att få ligga. 
Jag vet att du hatar ditt liv, men det blir ju inte bättre om du håller på såhär.. idjuuuuut eller något.
Anyway, Just nu sitter jag & käkar kakor, har nyss pratat med amanda & jag väntar på att jag å rosen ska gitta hem. 
Han & moa ligger såklart & myser medans jag är forever alone.. :c
Dom är hur söta som helst tillsammans!
 
Ja, jag är osminkad. Acceptera mig för den jag är. :) 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback