“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Drar på mig ett fake smile

"Jag ringer soc & ber dom göra vad fan dom vill med dig, jag bryr mig inte längre"  
Så det är så man behandlar sin egna dotter? 
Jag gjorde bara det som var rätt.
Sure, vill du inte ha mig här flytta mig till min far eller en fosterfamilj. 
För jag pallar inte bo här.. Det är kaos. 
Du har liksom aldrig brytt dig, då jag har kommit till dig & lipat. 
Då jag säger att jag älskar dig säger du bara tack, liksom vad får jag tillbaka? 
Usch. 
Packar min väska & drar härifrån. 
Så jävla less.
Mardrömmar varje natt. 
Men jag låtsas som om inget har hänt, jag har alltid det där fake leendet.
Finns bara vissa personer som kan få mig riktigt jävla glad & ni vet vilka ni är. 
& det känns enda in i själen då någon läst bloggen & sen ringer & frågar hur jag mår, åh underbart! 
hah.. ni lär ju vara helt förvirrade om vilken blogg ni ska läsa på men ja. 
Ni kan ju läsa båda två, för här skriver jag typ bara när jag är skit deprimerad vill ju inte att "Thaiturk " ska bli spamad om hur jag mår osvosv. 
Tänker vänta nu ett tag tills nazze bloggar där.
 

 
Jag förstår inte hur ni tänker..
Ifall ni ser en person helt blek, som skakar & är jävligt rädd skiter ni bara i den. 
Vad har ni för fel? 
Ingen märker eller ser henne. 
Hon mår skit, & vänder sig till mig. 
Jag som är 13435678 mil ifrån na & jag hatar varenda meter. 
& att hon inte får prata med er om hennes problem för att hon skrämde er i Tyskland?
Vad fan är det för jävla vänner, ja sure.. jag har också blivit jävligt rädd men vadfan hon har hjälpt mig!
& Jag stöttar henne i alla lägen & hon får prata med mig om vadfan som helst. 
Jag tvingar inte ens henne att hålla tyst om saker & ting, ni är ju bra puckade. 
Det är nog bara jag som förstår hur hon mår, vad hon går igenom osv. 
Vilka jävla idioter det finns i denna värld. 
Förstår fan inte hur man kan ignorera en sån guldhjärtad människa huvva! 
Du vet vem du är, & jag älskar dig. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback