“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Fan alltså..

Har verkligen blivit dålig på att blogga här. 
Men det är ju för att jag har en till blogg ~ ThaiTurk.blogg.se
Iaf, ska försöka bli bättre att blogga här också eftersom det här är min egna blogg. 
Tycker absolut inte jag är bra på att blogga men gör iaf mitt bästa. 
Åhj, känner mig tom,värdelös & misslyckad idag.. 
Jag pallar inte med alla rykten, vem du än är som sprider runt ryktet om mig, Du borde ju ha nolife. 
& Ni som tror på ryktet att jag är en "hora" Borde ju vara dum i huvve. 
Sen att ni sprider en massa rykten om nazze, ni gick väl över gränsen nu?
Hon är inte död.. 
Hon bloggar, laddar upp massa saker på facebook osv. 
Ni är ju bra puckade. -.-
och att min förredetta bästavän tror att jag ska skämmas för det jag gjort? 
haha.. jag skäms inte, jag står för det jag sagt. 
& Liksom det är ju inte bara jag som sagt dåliga saker utan du också, right? 
Så sluta ge mig all skit. 
Du gjorde lika dåligt ifrån dig precis som jag gjorde. 
Gjort är gjort. 
& det är bara att lägga det bakom sig, menar alla bråkar ju eller hur? 
& Äkta vänner löser ju det. 
"jag kastade allt i sjön" 
Allt jag fått av dig, slänger jag ju inte bort bara så där, jag har kvar det. 
Ett minne som minne. 
Kommer aldrig sjunka lika lågt som du gjorde. 
Ja, jag kanske är en dålig vän. 
Men jag gör mitt bästa av allt, & accepterar ni inte det kan ni seriöst dra åt helvete. 
________________________________________________________________________________
 
Onsdag- socmöte, hoppas verkligen allt går bra. 
Jag hoppas soc flyttar mig till antingen torvalla eller brunflo. 
Flyttas jag till torvalla har jag världens finaste kille hos mig & världens bästavän erikah. 
Det skulle bli så sjukt bra & jag skulle ha närmare in till stan.
Flyttas jag till brunflo har jag världens bästa rosen där,tess,maja,Wille osv. 
Sen har jag ju värsta playern där men det är ju bara att skita i honom. :) 
*Håller tummarna* På att allt ska bli som jag vill!
Jag vill verkligen att flyttningen går fort för jag är jätte rädd att du ska sluta gilla mig.. 
Fast alla mina vänner säger att du inte kommer göra det eftersom du är verkligen speciell & underbar & du behandlar din tjej som en prinsessa. 
Du är verkligen min drömprins. 
iiiih, bara jag hör ditt namn börjar jag le. 
& Nu när jag skriver om dig ler jag som en jävla idiot. 
Gaaash, killen alla dreglar över. 
Kommer jag lyckas få dig? 
Det vet man aldrig. ^^ 
Anyway, jag ska lyssna mer på mina vänner. 
Det ska jag verkligen! 
& vi som varit bästavänner enda sen sexan.. Ska du bli sur bara för att jag inte hör av mig?.. 
Jag har mina anledningar till VARFÖR jag var med nazze hela lovet. 
Du borde acceptera att jag har andra vänner också. 
Menar du har ju en massa & inte fan blir jag sur för det.. 
Sure vill du inte ha något med mig att göra så slutar vi prata efter jag fått mina pengar.. 
Men tro inte att jag kommer komma tillbaka sen. 
Falska vänner åt helvete.. 
Förstår liksom inte hur en liten grej kan bli till en sån stor sak. 
 
Jag vet att jag laddar upp för mycket bilder nu.
 
Jag vet att vi inte pratar längre.. 
Men minns du dagarna då vi var bästavänner, 
Vad vare som hände?
Vi hade verkligen roliga dagar tillsammans.
& idag äre en sån dag då jag bara saknar allt. 
Om man bara kunde spola tillbaka allt. Vet att det var jag som förstörde allt.. 
Fan alltså.. 
Thai, fan vad jag saknar dig vännen! 
Det var ett tag sen, sist vi träffades var på hemmakväll i stan. Åååh, min lilla tjockis. 
Då jag mått dåligt har du alltid fått mig på humör. 
Du är verkligen som en bror till mig, så underbar du är!
& till alla som undrar ifall vi är riktiga syskon, nej det är vi inte. Bara bra vänner.
Haha åh.. Minnen, min första kärlek. Är glad att jag har dig som vän, du har sämst humor men får en ändå på bra humör!
 
Mandaliiin, bästa du jag saknar dig. 
Saknar våra särstunder på skolan. 
Är glad att vi inte tappat kontakten. 
Det är obeskrivligt hur mycket jag älskar dig vännen! 
 
Jag visste inte att man kunde sakna gällö skola såhär mycket.. Det är fan sjukt. 
Yran var nog det roligaste, Två korta thaier tränga sig förbi långa människor.. haha. 
Jag har bara en sånhär dag då jag verkligen saknar allt & mår dåligt över hur jag behandlar dig. 
Vet att jag inners inne älskar dig. 
 
Att gammla bilder kan få en att må så dåligt. 
Saknar verkligen dom här dagarna. 
Jag borde hata dig.. Men jag kan inte. FUCK. 
 Mitt hjärta.. Kom tillbaka. 
Du vet hur mycket jag saknar dig..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback