“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Fuck it, jag saknar oss.

Jag förstår inte, du säger att du gillar mig, att jag är din prinsessa osv. 
Men vadfaaan!? ta & bevisa det då ist för att bara
" Du, jag vill vänta ett tag med förhållande, orkar inget sånt nu"
Ja okej.. Jag förstår dig, men liksom.. Sluta kalla mig saker. 
& efter du skrev det där har du inte hört av dig ett skit. 
Så jag fatta ju att du bara ville leka med mina känslor för det var precis det du gjorde. 
Fuck relationship! 
Det är ändå ganska skönt att vara singel..
Men ibland saknar man ju att känna sig älskad, att ha någon där som verkligen bryr sig & som verkligen lyssnar. 
Jag kanske bara söker närhet? vem vet... 
Nästan alla mina förhållanden har gått åt helvete, förutom ett enda. 
& det var min första riktiga kärlek.. Tror nog alla vet vem han är.
Allt kändes så äkta då, jag kände mig verkligen älskad. 
Inget var fake, det var liksom äkta känslor.
Jag förstörde verkligen allt, & jag trodde inte jag skulle hitta någon efter dig. 
Det sjuka är att.. Du är den enda jag verkligen älskat på riktigt. 
Det var liksom jobbigt. Att verkligen försöka gå vidare, & dom killar jag hade efter dig bara påminde mig om dig. 
Jag har så mycket bilder på oss tillsammans.. Fan vad lycklig jag var. 
Då jag var i thailand kollade jag igenom min mammas kamera, hittade bilder på dig å mig. 
Jag fick värsta klumpen i magen, det gjorde så jävla ont. 
Det gör så ont att inte ha dig kvar hos mig längre, vi båda valde olika vägar. 
Tänk ifall vi var menade för varandra? Eftersom det har gått åt helvte för oss båda sen vi gjorde slut..
Aja, Nu.. Alla bara; Du & han var så söta tillsammans, du & han gjorde ju det, varför kan inte vi också göra det? 
jag är så avis på det du & han hade osv. 
Det känns jobbigt att höra sånt, får bara flash backs.. 
Fuck it, saknar verkligen den tiden vi hade tillsammans,
Saknar då vi bara myste & kollade på film. 
Då vi smög ut å rökte.. 
hah, du vet vem du är.
Jag har haft det svårt med kärleken, är än ung.. Men börjar faktiskt tveka. 
Tänk ifall min sanna kärlek blivit påkörd av ett tåg? 
haha.. Nejmen ja han finns nog där ute. 
 
 



idag har jag haft fullt upp, städat rummet. 
Kollat vad jag ska ha med mig för kläder osv. 
Skit jobbigt, jag packar fortfarande, känns som om jag kommer ta med hela min garderob. 
Imorgon äre chill, åka buss hela dagen. 
I brunflo så träffar jag min far, lämnar min feta väska där & han skjutsar mig till Östersund. 
& Där kommer jag träffa michelle, nazze, kicki & många fler. 
Känns härligt att åka hem. 
Eller alltså jag bor ju inte där men jag har alltid kallat jämtland för "hem" eftersom jag trivs så bra där. 
Dalarna är inte ens ett hem haha. 
Anyway, vi får se ifall jag hinner blogga imorgon. Ska verkligen göra mitt bästa att hitta en dator!
Ska fortsätta packa nu, sen ska jag lägga mig. 
Pusshej söta ni! 
 
 
Om du bara kunde sakna mig igen.. 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback