“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Idag mår jag fan bra!

Ibland måste du ta dig upp ur ditt lilla hål. 
Du kan ju inte stanna där förevigt & vara depprimerad. 
Hitta saker som får dig att må bra ist. 
Som att umgås med dina vänner,pojkvännen osv. 
Jag mår Verkligen skit bra just nu. 
Min syster ska la föda ungeför den 27;e om det inte blir tidigare. 
& det får mig att må bra. 
Att se min familj må bra,skratta & vara lycklig. 
Fast det finns vissa dagar jag får min mamma att må dåligt. 
Men mamma, du ska veta att det inte är med mening, jag vet bara inte vad jag ska ta mig till ibland. 
Jag hatar livet men samtidigt så älskar jag det. 
Livet är inte rättvist, men det är bara du själv som kan få dig att må bra. 
Du kanske har det svårt. 
Men det kommer alltid att bli bättre, det löser sig med tiden det är bara att kämpa! 
Jag har lärt mig en massa, jag har det inte lätt men jag kämpar det gör jag verkligen! 
& allt har blivit bättre. 
Jag vill stanna kvar här & finnas för min bror & syster men jag kan inte för jag vet att jag får min mamma att må dåligt & jag vet liksom inte vad jag ska göra för att få henne må bra. Eller jo, gå skola.. Men jag mår inge bra på skolan här det funkar inte.. Än så länge har soc & bup hjälpt mig. 
Vet att jag sagt att jag hatar dom.. 
Fast det är för att jag varit uppkäftig & jag var helt enkelt världens jävla bitch mot dom så jag förstod ju varför dom inte lyssnade på mig i östersund. 
Har förbättrat mig & jag lyssnar på soc/bup nu. Dom förstår mig & jag förstår dom. 
Känner verkligen hur jag förändras på ett bra sätt! 
& för vissa så mår man även bättre då man skriver av sig. 
& det känns ännu bättre nu.
Eftersom alla är ute & dricker så är jag hemma å myser med familj. 
haha aja, tänkte gå ut & ta en kvällscigg. 
Sen lägga mig så godnatt! 
Btw. Checka in på THaiTurk.blogg.se 
Så får ni se min systers mage. :) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback