“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

✝ Missa bussen, buhu✝

Fuck! Jag vakna nyss, mamma ringer mig & bara; ska du gå till bussen snart?
*kollar klockan* 12:00 & bussen går 12.10.
Kommer inte hinna, jag måste duscha,sminka mig,platta håret å skit. 
Får väl ringa till soc & säga att jag missade bussen.. 
Vi skulle ändå inte prata om något speciellt, 
bara prata om hur jag mår osv. 
Alltså.. okej, nu måste jag bara erkänna en sak. 
Det känns verkligen skit konstigt att jag är moster känner mig fett gammal, 
Men att min syster har blivit mor känns helt sjukt! 
Jag fattar bara inte det.. 
Från det här ; 
 
Till det här; 
 
 
Helt sjukt & underbart! 
Ni förtjänar det bästa, ta hand om lillen & lycka till i framtiden. :) 
 
Anyway, nu äre bara 3 dagar kvar, sen östersuuuuuund. 
Hörde att det var någon thaifest i brunflo på Söndag då jag fyller år, skit gulligt att min mamma ska bjuda mig på det.  
Uppdaterar mer senare.. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback