“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

#Svar på frågestunden.

Ska du flytta upp till norrland?
Jag vet inte riktigt det beror på om soc i bräcke hittar en fosterfamilj åt mig, men det gör dom säkert!

Visst saknar du mig?
Klart att jag saknar dig Louise.

Bästa filmen?
Ehum, jag har ingen aning. Var länge sen jag såg på film..

När du får barn, vad ska de heta då?
Blir det en pojke så antagligen Sebastian eller Andrei jätte fina namn! :)
Har faktiskt inte tänkt på nå tjej namn..

Är du nöjd med ditt namn eller skulle du vilja heta nått annat? isåfall, vad skulle du vilja heta?
Nej,Jag är inte nöjd med mitt namn..
Jag vet faktiskt inte vad jag skulle vilja heta, typ nå ovanligt.. nejmen har faktiskt ingen aning. :/

Gillar du tacos?
Klart jag gillar tacos, vem gör inte det liksom!? :D

Är du oskuld?
Haha.. Nej det är jag inte. ;)

var inte så många frågor, men jag hoppas ni är nöjd med svaren! 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback