“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Tisdag.

Såg att några kollar på den här bloggen fortfarande. 
Söt ni är, Sorrysorry för att jag inte bloggat här på ett tag. 
Men nu jävlar ska det bli förbättring på det! 
Mitt tema är fett fult, ska be syrran hjälpa mig sen. 
Det är ju så krångligt här på Blogg.se. 
Anyway, idag har jag snackat med min barndomsvän/bästavän/syster Michelle.
Kommer bo hos henne på veckodagarna nu när jag kommer upp, grymt ska det bli! 
Amanda bjuder mig & michelle på mat nu på fredag, mysigtmysigt! :) 
Nazze bjuder mig på Tungpiercing bara för att jag fyller år & anton bjuder mig på bio. 
Men vadfan ska jag ge tillbaka till dom då!? 
Jag är ju värsta fattig. :o
Nejmen nej, jag drev men ändå. 
Fyller år nu på söndag, fett chill byxmyndig vafaaan! 
Haha, iaf jag är skit pepp på att pierca tungan, helvete vad ont det kommer göra men det är fett värt, 
för det är otroligt snyggt! 
& nu finns det liksom ingen återvando så det är bara att köra på. 
Folk har klagat på att jag skriver alldeles för mycket på min blogg typ att jag dricker osv. 
Men hallå!? Det är min blogg, & det är jag som skriver om mitt privatliv
Gillar ni inte det, kan ni ju läsa någon annans blogg.. 
För er som inte visste, så har jag blivit moster, fick se bild på pojken idag. 
Sjukt söt, trodde jag skulle börja lipa haha.. Åh. 
Min syster & markus borde ju vara överlyckliga! 
Juste, Imorgon är det Onsdag då ska jag till Malung på soc möte.
Fast jag har absolut ingen lust att åka dit, orkar inte. 
Är skit röksugen..,
har inte rökt på TRE dagar nu, det känns ändå jävligt bra! 
Finns absolut inget mer att berätta. 
Så vi hörs niggers! :* 
 
Oseriös bild, jag lovar. ;) 


Inte privatliv om du lägger ut det på nätet gumman!^^
Var tvungen att påpeka det xD
Saknar dig! <3

Svar: Oj, menade nog "det är mitt liv" haha. Saknar dig också vännen! <3
Anna Somtua Nilsson

2012-11-27 · 22:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback