“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Aldrig varit såhär glad!

Känslan man får då man vet att det bara var några minuter innan jag skulle få träffa bästavän, första jag träffa var ju marina hon garva ju åt ingenting..
Träffade alla möjliga, var på donken ser att en person som jag verkligen avskyr kommer in jag puttar på Alex och louise och bara; gågågågå han är här!
Vi springer ut, ser tiger komma ut och gå värsta lugnt med strips i handen såklart började jag flaxa med armarna och sära mig.. Vänder mig om och märker att det är ett fönster där och där sitter det några å käkar såklart börjar jag garva å bara: fan jag skämde ut mig..
Nazzes lillebror kommer ut och tvingar oss gå in. Så jag går sakta till donken.. Personen jag inte gillar kollar ju såklart på mig och ler som fan.
Vi hämtar mina väskor fort så hör jag hur han skriker mitt namn å jag bara;nejnejnej tiger lämna mig inte..
Vi lämnar mina väskor hos Alex, gick runt på stan leta efter folk. Tillslut gick vi till bt för att mohammed var där vem äre vi ser då!? Jo personen som hatar mohammed och som jag avskyr så jag bara; Mohammed fort spring, duktiga jag glömde ju tiger där han kommer springandes efter och dampar för att vi råkade lämna honom..
Tar en cigg för att lugna ner mig osv, går upp mot bt igen för att vänta på Philip. såklart börjar personen jag avskyr spring efter mig för att krama mig men jag menar han bad mig dra åt helvete så varför liksom?
Sprang ju såklart han tar tag i mig å bara vi ska snacka osv, jag bara hoppas på att Philip ska komma då och precis då kommer han, ser Stina och en massa kramar såklart dom var ju hundra år sen sist, senare springer jag till Philip, Jesper å Gustav härliga killar det där!
Iaf, Benn och tiger slagga hos mig.
För några timmar sen så skjutsade vi Benn till gällö. Jag och tiger har suttit och skypat med louise sär som vanligt,
Har aldrig garvat såhär mycket, bästa smärta är ju att man garvar å får ont i magen haha..
Tiger gör ett blogg inlägg på min blogg för han har inget liv.
Gaah jag vet inte vad jag ska skriva än att just nu mår jag så jävla bra!
Ska kolla på film med tiger nu så
Ha en bra dag alla Jeremy :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback