“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Blev lurad, helvete.

Hej.. Sämre dag än vanligt.. 
Jag hade ju beställt en iphone, var tvungen att sätta in pengar först. Så vi gjorde det, jag litade på honom eftersom vi pratade med honom innan vi satt in pengarna såklar stammade han. & bara; jag lurar ingen osv. 
FUCKING BULLSHIT!
Han sa att det bara skulle ta några dagar jag har väntat en vecka, 
Nu när jag ringer honom & smsar honom så svarar han inte. 
Imorgon anmäler jag & mamma honom. Synd att han är så dum, polisen kan ju spåra osv. 
Fan orkar inte.. 
1800 åt helvete. 
Beställt en jacka nurå,
köpt nya skor. 
Yes & på fredag åker jag till ÖSTERSUND. 
Längtar som fan. 
Anyway, idag var jag till tandläkaren kanske skulle få tandställning det får jag veta den 21 november.. :( 
Min syster fyller 20 idag så grattis till henne!
Alltså jag är så arg, 1800.. fyfan.. ORKAR INTEEE.. vi hörs. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback