“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Dumpade på samma dag.

Åthelvete med allt.. 
Jag måste verkligen skriva av mig. 
Att höra dig säga " jag älskar dig" 
Fick mig verkligen att tro att du gjorde det. 
Varenda lilla detalj.. 
Då jag sa; du kommer dumpa mig nu när jag åker till dalarna som du gjorde då jag åkte till thailand eller hur? 
& du LOVADE att inte dumpa mig för du älskade mig så jävla mycket.
Jag var dum nog som trodde på det.. 
Hört flera som sagt att du är player, men jag ville inte tro på det. 
Förän idag.. Då jag smsar dig att nazze också blivit dumpad. 
Då du skriver att du inte bryr dig om mina problem osv. 
Jag förstod direkt att jag skulle bli dumpad.. vad äre du gör? JO du dumpar mig. 
Räcker det inte med att du sårat mig 3 gånger? 
Fjärde gången du sårar mig nu.. fyfan. 
Du förtjänar inte ens kärlek.. Du förtjänar ingen. 
Du borde ruttna bort ditt svin. 
Men ändå så älskar jag dig fortfarande.. 
& det gör så jäkla ont att veta att du inte älskar mig tillbaka. 
Men sure Grabbar! 
Jag hoppas ni mår jävligt bra att ha sårat två tjejer som verkligen älskar er. 
Samma dag ni dumpa både mig & nazze på, vadihelvete tänker ni med? 
kuken? aa jag tror fan det. 
Syster.. Du & jag föralltid minns du det? 
Det är fan det. 
Vi ska stötta varandra nu så jävla mycket, för det behöver vi. 
Jag älskar dig hjärtat, vet att det är jobbigt det äre verkligen.. 
Mår skit. 
Orkar egentligen inge mer.. Fast jag försöker kämpa mig upp.. Som fan.. 
Jag trodde att det skulle bli lättare då både du & jag hade kille. 
Allt kändes mycket bättre & mycket enklare.. 
Men nu, liksom från skit lycklig.. Till hur jävla depprimerad som helst.. 
Bara tänker,tänker & tänker.. 
Kommer jag verkligen klara av att fixa detta nu? 
Känner mig så tom å svag.. 
vad gav jag mig in på? 
Jag visste att jag skulle bli sårad.. 
Men ändå så blev jag tillsammans med honom.. 
Jag fattar ingenting längre, allt går så jävla fort. 
Yes singel igen! 
Fuck players! 
Fuckmylife.
fsaädgilbsng'ähtjohngpoaögjrshbuhnsdmägkdjgödklggöl'
 
ösdfl
dgkpådg'
dg
 
¨dg
d
g
dg
¨dg
¨ö
Får ju cepefel... 
Tänker inte ens sluta röka nu, ciggen får mig att må lite bättre iaf. 
FAN VI HÖRS. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback