“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

En dag på stan

I måndags var vi till stan träffade folk, jag tar tillbaka allt jag sagt om personen jag inte gillade. Känns ändå rätt bra att få allt överstökat och vara vänner ist.
Iaf Mohammed köpte navel smycke till mig rätt så gulligt. Skit fin är den.
Skulle träffa en viss person men han ignorerade mig, inser nu vilken onödig tid jag lagt ner på honom player eller något..
Nu får jag inte blogga mer för tiger så ja..
Lite snabbt om denna dag då.
Har sovit,kollat på tv, bakat negerbollar.
Vi är barnvakt just nu åh Tiger's syskon är så söta.. Om bara min bror kunde vara så söt iaf senare drar vi ut och träffar sol och Mattis
Hörshäj!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback