“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

En helt vanlig dag med bästavän!

Haha, alltså ja som rubriken säger en helt vanlig dag med bästavän. 
Jag & nazze satt som sagt på bt å loda. 
Vi skulle ju fixa sprit, gav pengar till en afghan och han skulle baxa det men lilla farzad räddade våra pengar. 
En dryg horunge började kasta saker på en oskydig gammal tant hur omoget var det inte av han då? 
Nazze bara reser sig upp går mot honom & lackar sönder. 
Vi går ut för att lugna ner oss med en cigg, ringa Nazzes mamma & fråga ifall vi får stanna tills 22.10 bussen. 
Afghanen kommer fram till oss och säger: Ståre baxare i panna eller och pekar på sin panna.
I samma sekund så springer Lo & Mell fram till oss på bara: DOM HAR RINGT SECURITY!!
Jag bara: Nazze? SPRIIING!! *flaxade med armarna*
Yekce frågade vad som hände & vi bara springer. 
Vi sprang neråt (lååångt ner.) andfådda som små åsnor och ringde till Lowe för att be om hjälp, han undrade vad som hade hänt och ifall vi inte kände någon i stan. Jag skrek Alex Nordström desamma gjorde lilla Nazze och vi la på Lowe och började ringa alex, vi började springa mor badhusparken precis då får jag sms av ronny mitt ex han bara; vill ni köpa 2 70s för 350 & vi bara; jaaaa!
Han; kom till brunflo då, 
Vi springer till hemköp & nazze bara; frågar någon vart vi varit, så har vi varit på dans.
Då bussen kommer så sitter vi där & typ garvar osv. 
vi är nästan i brunflo försöker nazze ladda upp bild på facebook där det står; har kul med bästavän som vanligt. 
Vi visste att många skulle dampa på oss bara för att skit många fick ju reda på att detta hade hänt. 
Ronny stod inte & väntade på oss då vi kom til brunflo, ringer honom & han ber oss gitta till ica, 
Han berätta att personen vi skulle köpa sprit av ville inte ta emot 250 av oss för jag & nazze hade bara det så ronny världens gulligaste pojke ger oss hundra kroner. 
Han är allt för söt.
Efter att vi fixat sprit gittar vi hem till ronny, jag & nazze bara garvar.. 
Det är sånt här man vill ha i sitt liv, liksom att något spännande händer. 
Varför jag garvade var ju att förra gången hade ju jag aina mig nu jagade dom bara nazze. 
Fast jag skulle aldrig lämna henne ensam. 
Hamnar hellre i skiten med henne. 
Men kul hade vi!
19.45 bussen tog vi tillbaka till staden, träffade lowe där.
Massa knas hände.. 
Jag började må så jäkla dåligt. 
Har insett att jag inte kommit över en viss person. 
Jag har svårt att vara singel, men har varit det i snart 3 månader bara för att jag älskar fortfarande honom. 
Nazze å jag satt nyss & deppade.
Det är inte lätt då det är svårt. 
Men i vått & torrt så kommer jag att finnas för dig nazzebanan. 
Jag älskar dig hjärtat. 
Juste, jag följde med henne på skolan också (pc) Träffade särtom & särjonas haha.. 
Gick ut & rökta med julia & jag "råkade" somna på nazzes lektion ehehe.. 
aja,Ikväll ska vi dricka, ha kul som fan skita i killar. Eller ja, jag ska iaf skita i killar!
 
 
 
 
 
 
hahahah skeva foton, men nazze har peddosmile & är jätte stolt för att det är hon som är fotografen. ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback