“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Saknaden är stor.

Har ju två bloggar, därför jag inte bloggat på den här på ett tag. 
Idag har jag varit på socmöte det gick så jäkla bra!
Berättade att jag mådde bättre i östersund, så nästa vecka på onsdag får jag veta ifall jag får flytta tillbaka. 
Iiiihiii, men idag lät det faktiskt som om jag skulle få flytta tillbaka :D 
Rosen har legat hemma hos mig & deppat hela dagen. 
Har aldrig sett han såhär depp huvva.. Stackare. 
Anyway, känslan då man saknar någon att det gör så jäkla ont.. 
Fan ronny & nazze kom hit!
Ronny, du är verkligen hur underbar som helst, världens underbaraste kille. 
Jag menar vilka som helst håller inte på såhär. 
Det borde ju vara äkta.. 
Jag är så jävla kär. 
Är glad att jag har dig vid min sida hjärtat.. Vet att det är svårt. 
Men vi klarar det, distansförhållande. 
Du vet inte vad jag gör & jag vet inte vad du gör, det bästa är ju att vi litar på varandra & vet att ingen skulle göra något annat mot en. 
Hur mycket rykten det än sprids om oss så hoppas jag verkligen att du vet att jag älskar dig!
Ryktet om att jag tänkte dumpa dig är absolut inte sant. 
Ditt leende får mig att le. 
Du är den bästa!
Nazze syster, jag saknar dig skit mycket..
Du är den bästavännen man kan ha, du finns alltid där i vått & torrt. 
Det känns så bra att jag vet att du aldrig kommer lämna mig eller att jag kommer lämna dig. 
Fan jag saknar turkmat.. Jag saknar att vara i hammerdal, bada badkar, ja jag saknar helt enkelt allt.. 
Vafan, jag & rosen deppar såinåthelvete!
Han saknar moa & jag ronny å nazze.. fan det är så jävlaaaa jobbigt.. 
aja,Nu ska jag & rosen äta thaimat så jag lär ju blogga senare. 
Pusshej! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback