“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Skola,brunflo,stan

Hej, det är sjukt att jag är vaken klockan halv sju. 
Om en halvtimma ska jag gitta ner på byn & vänta på bussen. 
Fick samtal av anna-karin rektorn där att jag fick komma å hälsa på så som jag har längtat, 
Undra vad soc i dalarna tror nu? 
Menar jag går inte på skolan i dalarna men jag åker till gällöskola ehehe.. 
Hoppas dom förstår att det är gällö jag vill gå på. 
Underbara vänner där, saknar... 
Klockan 14.50 tar jag bussen hoppar av i brunflo & träffar älskade syster benn. 
Sen gittar hon & jag in till stan, träffar mohamméd & en massa. 
Antar att jag slaggar hos sol & mattias annars hos mohamméd. 
Den här känslan då man bara vill gråta men det går inte för man är så sjukt glad, förstår inte hur det går till.. 
Är samtigt depprimerad som jag är glad? 
Avskyr att du inte orkar ett distansförhållande. 
Du & jag kändes så äkta. 
& du är den enda jag inte gett en andra chans. 
FUCK DALARNA. 
Jag hatar mig själv att jag älskar dig så mycket. 
Fan jag orkar inte blogga det var jobbigt. 
Random bild på mig idaaaag. 
Äcklig cambild, hatar att jag inte har en annan camera..
Höööörs. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback