“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Tigeroooo<3

ja nu bloggar jag! för jag har ingen blogg och tänkte testa skriva ett riktigt lååååååååååååååååååååångt inlägg! jag vaknade imorse. Anna och Benn var inte vaken som vanligt så jag gick ner till Annas pappa och tänkte vara social med honom. men då var han ju inte här utan åkt iväg. så jag skickadeett sms till Anna och frågade när hon hade tänkt vakna. Och hon klev ju bara upp om jag gjorde nudlar såklart så gjorde jag nudlar så jag inte blev helt forever alone! sen så har jag käkat klass 1 hamburgare!. byebye!//Tiiiiiiiigerooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback