“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Tillbaka!

Förlåt för att jag inte bloggat på ett tag. Har haft fullt upp har varit med nazze en hel vecka & följt med henne varje morgon till PC. 
Skit chill där, & jag fick reda på att jag fick flytta in till rosen om jag ville. Ska snacka med min mamma om det. 
Flyttar jag in till rosen kan jag plugga på gällö skola, för då har jag ingen som drar med mig ut hela tiden osv. 
Senare då jag går ut nian ska jag börja Hotell & restaurang på PC, flytta in i en lägenhet i stan med Nazze.
Kommer bli helt sjukt!
Efter ett samtal med sebbe fick det mig att tänka efter.
Jag har det inte så hima svårt, det finns folk som har det värre än mig.
Mår helvetes jävla bra!
Trodde aldrig jag skulle klara av detta men med mina vänner vid min sida kan jag fixa allt.


Jag blir så lack på hur folk inte kan bete sig, ska man bråka med mig ska man fan inte dra in föräldrarna. 
Du är så omogen, sen att du skämms över mig? 
Falsk är du säger jag bara menar varför umgicks du med mig då? 
Du utnyttjar bara folk för cigg & sprit. 
Jag har inte sålt dina hörlurar vem har sagt det, jag sa att jag ger dom till nazze tills du kan lära dig & lämna tillbaka pengar. Jag står för vad jag säger. 
Är jag en hora? 
Hmm.. Vetu ens vad det är.. 
Haha jag säljer mig inte, jag har inte legat med hela jävla världen. 
& jag är iaf inte oskuld som dig. 
Fick höra att du ville suga av en person, menar det är inge fel att vara bi?
Ta & stå för vad du säger/ vem du är. 
Folk kommer acceptera dig då, men just nu kommer du bara förlora ännu mer vänner. 
Ha ett bra liv din dumma jävel,
Du vet vem du är. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback