“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Tyck vad ni vill, det enda som spelar roll är vad jag själv tycker

Jag kände mig rätt så förvirrad imorse, 
Visste inte ifall jag skulle börja om med mitt ex eller börja om helt på nytt med en helt annan person. 
Men liksom, då jag träffade ronny kände jag direkt att det var honom jag ville ha. 
Jag är fotfarande rädd att bli sårad, fast jag klarar nog av det här. 
Ursäkta för att jag snackat en jäkla massa skit om honom. 
Men vafan, ni har absolut ingen anledning att "hata" honom han har inte gjort ER något. 
Han har förändrats & är en bra pojke nu. :) 
Åh, min lilla ponny! Är så lyckligt kääääär, alla mina problem, jag tänker inte ens på dom då jag är med honom. Älskar honom sjukt. 
Aja, jag har nyss badat med nazze i 2 timmar. 
Haha, stackars simon som va tvungen att sitta å vänta på oss.. 
Vi hade tjejsnack osv. 
Båda mådde dåligt, men tillslut började vi må bättre. 
Jag kom å tänka på en sak, har ju lipat en massa i dalarna men direkt då jag kom hit till östersund, jag har inte lipat en enda gång livet har varit så jävla underbart!
På lördag är jag tvungen att åka hem, socmöte på måndag. 
Bup möte nångång i november samma sak med tandställning.. 
anyway, jag pallar inte skriva mer ska röka med nazze. 
& Jag ska sluta röka efter detta paket. 
Önska mig lyckaa till vafan!
Vi höööörs! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback