“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Att glömma någon man älskar är precis som att försöka komma ihåg någon man aldrig visste om

Önska jag hade en kille som älska mig, för den JAG är.
En kille man kan prata med på kvällarna,En man kan berätta allt för,En man lita på,En som "våga" visa saker inför deras vänner osv.. ,En kille som verkligen bryr sig om en, Och inte är ute efter sex och sen drar!
Jag har blivit utnyttjad så många gåner jag förstår inte..
Det var bara en lögn att du älska mig.. fast vad vet jag? 
"När du inte orkar mer, Då orkar jag för oss två"
Jag önska att det bara vore så..
Men jag orkar helt enkelt inte kämpa för oss två speciellt inte när du gjort såhär.
Jag ger dig inte all skit men jag är bara så jävla besviken..
Vi har så många minnen, det är inte lätt att glömma dig eftersom du engång varit min bästavän.
& Våra tokiga saker som vi gjort. Men jag förstår fortfarande inte hur du kunde göra såhär mot mig? Din bästavän.. Jag menar, du fanns där för mig & jag där för dig. Tänkte du ens på hur detta skulle sluta?..
Jag var rädd att mista dig totalt, var rädd att förstöra våran vänskap. Men jag chansade. Och allt gick åthelvete. Nu har jag dig inte kvar vid min sida längre..
Jag mår verkligen asdåligt utan dig.
Du var den som fick mig må bra, dina skämt.
Sen att jag skulle gå enda från dalarna till hammerdal bara för att ge dig en fucking macka.
Du fick mig att le..
Varje gång jag blev dumpad eller sårad. Så fanns du där för mig.
Minns då du fick mig att börja bråka med en kille jag tyckte om förut.
Men jag insåg då att du bara hjälpte mig, för han hade snattat pengar av mig.
Jag förstår inte hur jag kan ha förlorat en sån här grym vän.
Du bara; jag förtjänar ingen tjej alls.
Det är klart du gör det!
Men du måste bara förstå att man kan inte ha två st samtidigt.
Skulle inte förvåna mig ifall du hatar mig på riktigt.. hata är ett starkt ord.
Men jag menar.. Varje gång vi har bråkat har du alltid hört av dig 3-4 dagar senare.. & jag har väntat på dig dom dagarna.
Men nu jag tror jag har väntat över en månad på att du ska komma tillbaka.
Oavsett vad du nu tycker om mig.
Så ska du veta att jag kommer stötta dig i alla lägen.
Jag kommer finnas för dig dag som natt.
Men glöm inte..
Jag älskar dig, jag älskar dig flera varv runt jorden.
Om du bara kunde förstå det..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback