“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

bgnvumniuzxgfvhhjk orka ruuuubriiik.

Att jag var bara din & den enda var bara bullshit. 
Du hade en annan samtidigt. 
Jag förstår inte hur du kan såra oss två såhär mycket. 
Jag är verkligen besviken på dig. 
Hoppas du kommer tillbaka & säger förlåt. 
Jag kommer alltid att ha det där tomma hålet kvar.. För du sårade mig så mycket. 
Vet att du avskyr mig.. 
Du får faktiskt skylla dig själv så som du behandlat mig. 
Nu är det min tur bieaaaatch! 
Ditt liv kommer bli ett helvete. 
Oja, jag lovar dig det. 
anyway, varit till mora idag. 
Kollat på iphone & skor. 
Vi fick nästan parkeringsböter.. haha.. 
Men bara för att jag var så stressad & sa en massa till honom så sa han: okej, ni slipper för den här gången. 
Var meningen att vi skulle åka till psyk. 
Fast jag vägrade totalt. 
Psyk & soc har inte hjälpt mig ett skit så nejtack! 
Nu ska jag loda å spela the sims 3. 
Vi höres! :) 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback