“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Jag är en niggah, vad är du?

Hejtzan, idag har jag varit till malung med mamii. 
Vi hälsade på syster & markus. 
Skjutsade min syster till någon skola i malung hittade ett oskyddat internet så jag"råkade" ta det, busiigt!
Jag har la inte gjort så mycket idag än att kollat på tv,suttit vi datorn,pratat i telefon,smsat med finaste, varit ute osv.
Imorgon blir det Bup, hoppas det går bra *håller tummarna*
Fredag- östersund? jatack!
Hoppas mamma bara säger ja. Vill ju dit, saknar alla så sjukt mycket, menar jag går ju inte skola här så vad äre för idé att vara hemma & loda då jag kan vara i östersund & umgås med familj & vänner aa ni förstår. 
Jag måste verkligen ställa allt till rätta nu, ni som inte accepterar mig för den jag är ni kan dra. (du vet vem du är)
& jag måste förbättra mig, sluta ignorera mina vänner då jag skaffar killar. 
Tiger, jag lovar att inte dissa dig.. Du får faktiskt säga till ifall jag skulle råka göra det. Löf ya bästus. 
Oj, tiden tickar ska ut & röka,duscha & sen lägga mig ska ju upp tidigt imorgon. yey (y
Men vi hörs nångång i livet nejmen ja! :)
 
 
Bästa moa, jag saknar att se dig såhär riktigt jävla glad! 
Jag älskar dig, min underbara vän & jag saknar dig något otroligt. 


Jag tänkte ta bort bilden när jag såg den på din dator..
men jag orkarde inte :')
huhuhuhuhu, jag var busig och tog bort en annan bild som var mycket fulare :')

Svar: Du är så jäkla elak. Det är fan minnen moa.. :'c
Anna Somtua Nilsson

2012-09-20 · 16:16:29

föresten du är niggah jag är en falang :*

Svar: Oja! :')
Anna Somtua Nilsson

2012-09-20 · 20:36:17

alltså det är karlsson på tacket som är falang // karlssonpåtacket :*

Svar: Hahahaha
Anna Somtua Nilsson

2012-09-20 · 20:36:47

hahahahhahahha TAKET annars hahahahha bra svenska jag har.. /din karlsson

Svar: hahahahahahahaha jag råkade ta bort din kommentar men.. du som stavade så fint. ^^
Anna Somtua Nilsson

2012-09-20 · 20:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback