“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Friends are like boobs, some are real, and some are fake

Hej, Haha gillar min rubrik, den är så grymt sann!
Jag borde verkligen sluta att skriva om mina fucking problem.
Förstår att det inte är roligt att läsa.
Men det är jävligt skönt att få skriva av sig ibland. :)
Gårdagen var inte så speciellt bra.. 
Var ett tag sen jag kände mig sårad riktigt jävla sårad. 
Igår jag mådde som ett jävla as tror inte man kan såra någon så mycket.. 
Det är fan sjukt. 
Hoppas vår vänskap inte är förstörd föralltid iaf. 
Anyway, idag är jag på topphumör! 
Skulle egentligen följt med moa till avesta men sesån! 
Då får jag inte nå jäkla busskort av rektorn bara för att det är så "dyrt" SNÅLA JÄVEL. 
Usch. Stället här är kaooos. ;) 
Mammas gubbe tycker jag är psykisktstörd osv,
Jag menar det var ju inte jag som valde att flytta hit right? 
Så jag kan ju jävlas hur mycket jag vill. 
Åh, livet är bra underbart ibland! 
Det jag avskyr mest här är att vi inte har kanal 6, blir så irriterad. 
Simpsons.. mitt favvopogram.. Sadface. 
jaja, jag får väl nöja mig med Ghost Whisperer, det börjar om en halvtimma för er som ville veta! 
Men hallå!? Om några dagar fyller bästavän år. TIGEROOOO, han blir fucking 15. STORPÖJKEN! :* 
Jag älskar dig, bara ibland.. Höhö busigt. 
Idag äre en sån dag jag bara vill jävlas med alla.
Aajust, för er som inte visste så då jag fyller 18 ska jag,benn & nazze åka till turkiet. 
Längtar något otroligt & är så jäkla pepp just nu har jag 585 kronor! 
Alltså jag är en person som inte ens kan spara pengar men nu ska det bli ändringar. 
Har börjat röka mindre, har inte ens råd att röka eller dricka. Satt yes.. 
                                                                                      
Alla föddes inte perfekt. ;* 
Puss! 


det är DIN blogg, & du får skriva exakt vad du vill i den, & om folk inte gillar det du skriver så behöver de inte läsa den heller. <3

Svar: <3
Anna Somtua Nilsson

2012-09-07 · 17:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback