“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Fulla huset met thaier snart

Jag trodde jag hade förlorat dig, trodde verkligen du lekte. 
Men jag litar på dig. 
Fuck alla rykten, jag kommer inte lyssna på dig oavsett vad. 
Du försöker bara förstöra. 
Är du så avis att se mig lycklig? 
Herregud ge upp. 
Anyway, det där känslan dåman köpt en iphone.. Går ner till postlådan varje dag. 
& Då man kollar ligger ingen iphone där snacka om sadface varje dag. 
Nu hoppas jag fan mobilen ligger där. 
Annars börjar jag lipa. :c 
Men nu ska jak till den mora & handla mat med mamii för imorgon kommer massor av thaier hit & 3 munkar haha respekt! 
Nejmen nu ska jag gå & sminka mig så vi höres! :) 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback