“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Hej eller något?

shabba! Jag heter anna & jag försöker vara glad idag! 
Marina har nyss ringt från turkiet & pratat med mig hon kommer hem på torsdag. 
Om hon har pengar kvar skulle hon köpa en onepiece till mig. 
Saker & ting förändras verkligen i mitt liv. 
Moa & jag bråkade ett tag. 
Jag hoppas verkligen hon kan komma till mig efter skolan. 
För vi behöver verkligen prata om allt.. 
Vi måste sätta stopp för allt. 
& jag ska bli en bättre vän. 
Jag måste bara inse att jag är den enda hon litar på här. 
Det är därför hon vänder sig till mig 24/7.
& Hon måste förstå att man inte kan tvinga folk om dom inte vill osv. 
Fast jag förstår att hon bara vill mitt bästa, det här med skolan klarar jag bara inte av. 
Jag försöker varje morgon att kliva upp men det går inte, gå till skolan låtsas som ingenting.. 
Men det går inte.. 
Äckel soc från bräcke smsade mig idag uscha. 
Han ville jag skulle vända mig till soc här. 
Eftersom han fått reda på att jag mår dåligt & inte går skolan. 
Men alltså.. soc & jag går inte ihop. 
Nu tänker ni säkert " amen hon får skylla sig själv hon ställde till med problem" 
Ja.. Jag gjorde det men jag menar. 
Det är bara inte jag som gjort såhär? 
Det finns två person som gjort värre säker än mig & dom var faktiskt mina förebilder.. 
Dom klarade sig dom behövde inte flytta.. 
Jag visste inte att det skulle bli såhär allvarligt. 
aashit..Jag är verkligen värd något mycket bättre än det här..
Längtar tills höstlovet.. 
Ska hälsa på alla på gällöskola. Saknar verkligen er. 
Sen blir det att åka till hammerdal till älskade syster. 
Anyway, gott folk! Har ni lika tråkigt som mig får ni jätte gärna smsa mig 0727383215! 
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback