“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Ingen iphone

Shaa märkte att jag var skit bra på att stava i det förra inlägget. ;) 
Igår så kom det 2 brudar från brunflo dom hade med sig två munkar. 
Ovanligt att dom kände igen mig.
Iaf, jag fick inte ha mitt egna rum blev fett lack då. 
Var tvungen att sova i davids säng huvva. 
Det är ett mirakel att min mamma kan vara vaken till 3. 
Hon brukar alltid lägga sig nio på kvällen. 
Så jag tänkte "äntligen får jag sova utan att hon ska städa osv" 
Men vaknar klockan sju av stt hon pratar svinhögt med sina vänner. 
& Eftersom hon sagt till mig "vänner är inte viktiga" 
Var jag så sjukt nära på att gå dit & säga det till henne. 
Var ju så trött & dom som väcker mig är ju så jäkla körda. 
& Nu äre en jävla unge som springer runt i huset vill bara strypa den. 
gaaaaah jag blir arg. :c
Om gubbjäveln jag köpte min iphone lurade mig då är han så jäkla körd har väntat en hel vecka & det skulle bara ta några dagar sa han. 
Fuckfuckfuckface nejmen ja.
Juste, köpte present till syrran igår. 
Hoppas hon blir glad. 
Åhshit.. Jag vill bara hem till östersund jag saknar er. 
anyway, nu ska jag äta frukost. 
Så vi höres!
Btw. Fest hos mig, min mamma har ju bjudit in alla så varför kan inte jag bjuda in er liksom? ;) 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback