“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Jag kommer bara inte över honom..

Vi träffades första gången i gällö på en innebandymatch, 
Vi började prata med varandra. 
Vi blev kär,
blev tillsammans. 
Du kysste en annan brud, 
jag blev sårad å dumpade dig tänkte mig aldrig för.. 
Tog flera månader innan vi började prata igen. 
Vi kom alltså över varandra & hittade andra.
Då vi började prata med varandra blev vi bästavänner.
Efter ett tag var jag dum nog. 
Jag visste att du skulle gå med på att vara min"pojkvän" en dag bara för att reta mitt ex. 
Ja, jag var omogen. 
Men du gick med på det. 
& Då du rörde mina läpper fick jag flaschbacks..
Dagarna vi var tillsammans jag var så lycklig med dig. 
Men jag vågade inte berätta att jag fått känslor för dig så jag sket i det. 
På yran var du hur full som helst du sa att jag bara var din. 
Jag gick på det.. 
Blev sårad av att se dig med en annan brud igen.. 
Vi pratade hela tiden det var verkligen 24/7 jag blev aldrig less. 
 
Jag åkte till dig då du fyllde år. 
Du fick din födelsedags kyss av mig alla tog kort & jag var så lycklig. 
Jag kände mig så trygg.
Men sen får jag reda på att du inte vill nå mer. 
Du total ignorerar mig som jag gjorde mot dig förut. 
Gjorde du allt detta bara för att ge igen?.. 
Vi sa; Föralltid du & jag.. Men det var nog bara en lögn. 
Vetu? jag klarar mig inte utan dig. Du är den som snurrar runt i mina tankar. Den jag älskar. 
Du var min värld & jag var din.
Det går inte komma över dig hur mycket jag än försöker. 
För antingen äre jag som börjar prata om ett minne med dig annars gör någon annan det. 
Jag saknar dig.. verkligen.. 
Känner mig så vilsen & ensam utan dig. 
Jag mår verkligen asdåligt. 
& Min mamma har skrivit in mig på psyk nu. 
Det är så mycket som hänt sen du lämna mig.. 
Jag vill bara ringa dig & berätta allt.. 
Men det är något som sätter stopp för det. 
Det blickar tillbaka då du bara skrek till mig. 
Så jag vågar inte ringa.. 
Du vet att jag fortfarande älskar dig. 
Men du bryr dig verkligen inte.. 
Förlåt för att jag förstörde ditt liv. 
Men du ska bara veta att du gjorde en stor förändring i mitt liv.
Hoppas verkligen du hör av dig.. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback