“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Kaos.

Jag har inte haft någon ork att blogga. 
Har bara mått dåligt. 
Iaf.. Bup gick väl ganska bra. 
Jag sa inte så mycket, men jag märkte att jag kunde lita på henne. 
Vi ska prata med soc, planera en massa & dom ska leta efter ett ställe som jag kommer trivas på. 
Men såklart trivs jag bara i flatnor hemma hos min pappa. 
Jag vill inte ge upp nu, jag har kommit så långt. 
Fast jag vet att det inte finns någon chans att jag kommer få flytta till pappa igen.. 
Lär ju bli fosterfamilj eller behandlingshem men inget är planerat så man vet ju aldrig jag får hoppas på det bästa! 
Anyway, jag har beställt hem en iphone 4 som jag nu väntar på & jag skiter i era kommentarer " iphone 4 suger, köp iphone 4s eller iphone5" osv. 
ja, köp en mobil åt mig då!? 
Jag är inte så jäkla rik. 
Hade jag haft pengar hade jag redan varit i östersund nu.. 
Åh jag irriterar mig så mycket på att jag inte får älska vem jag vill, får inte bli tillsammans med vem jag vill osv. 
För du ska bara förtöra för mig som att ringa till mig & säga; jag såg honom på donken & han playar dig. Han hade en annan brud som bakrundbild. 
Jamen och? Jag har fan tiger & mig som bakrundsbild men vi är ju inte tillsammans bara för de, vi är bästavänner & det är han & den bruden också. 
Fan ge upp räcker att du förstörde det förra för mig. 
Sen då man pratar om dina problem drar du upp mina problem!? 
Jag säger inte att jag inte vill vara vän med dig. 
Tycker bara du ska tänka efter på hur jag har det hemma, på hur jag mår. 
Det där kan du ju säga sen. 
För jag mår ju inte bättre nu precis. 
& jag litar inte på så många längre, jag kan inte.. det blev bara något.. rykten hit & dit. 
Har väldigt svårt att berätta saker nu.. 
Även om du står mig nära, så kommer jag ändå inte kunna berätta något.. 
Jag vet verkligen inte vad som hänt med mig.
Orkar bara inte med något längre har ALDRIG mått såhär dåligt.. 
Vakna upp ur denna dröm? JATACK! 
I söndags var jag på malungs marknad med syster var meningen att jag skulle träffa nittä men hade inga sms kvar så kunde inte smsa.. 
Menmen.. Gick runt med syster,david & mamma. 
Många skratt med syster. 
senare gick vi & åt. 
Alltså hon fyller år snart kan ni ge förslag på vad jag ska köpa till henne!? 
Hon blir ju fucking 20! :D
Nu ska lilla jag be tiger ringa mig, för han har ju aldrig "tid" att prata med mig, För han ska alltid göra något annat så nu är han illa tvungen att prata med mig. ^^ 
Posshäj! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback