“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Malung

Hej, Imorse då vi lämnade av david vid lima så ringde jag till min kära moa. 
Såklart försöker hon dra med mig in till skolan å hämta busskortet så säger hon; nej, kerstin kommer!
Jag; fuuuuck..
Jag avskyr henne huvva..
Så jag sprang ju såklart till bilen igen med tiger i teleonen & bara; mamma nu åker vi!
När vi kommer fram till malung säger mamma "ska bara handla lite mat" 
Ajo "lite" haha kommer ut med 3 påsar.. 
Typiskt thailänskor.. ;) 
Vi åkte hem till syran åt mat. 
Första gången jag är här sen dom flytta in. 
Det är skitfint. 
Anyway socmötet är om cirka två timmar så jag tänkte lägga mig ett tag, har skit ont i huvve så yes.. 
Lånar nattis dator så har inga bilder som är på mig. 
Så min syster får stå för bilden idag, otroligt fin alltså! :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback