“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Min min min wiiie!

En sjuk grej är att två av mina ex vill tillbaka till mig. 
Men jag blev ju typ dumpad av den ena för ett tag sen han valde en annan brud ist för mig. 
Klart jag inte tar honom.. 
egentligen borde jag inte välja någon av dom. 
Men det sjuka är att den andra har jag så många minnen med, & jag var verkligen lycklig med honom. 
Och han var min första riktiga kärlek.. 
Trodde ALDRIG han skulle komma tillbaka. 
Shit, överlycklig! 
Kolla han är ju värsta söt ju.. :$ 
Nej jag tänker inte berätta vem det är inte än.. Huhu
 
 
Anyway, idag skulle jag till tandläkaren men som vanligt drygar david.. 
Bara; jag tänker inte åka buss själv. Mamma kan du följa med mig in på skolan. 
Åh, så less på honom. 
Så såklart missade jag tiden hos tandläkaren & fick tid den 3 oktober & den 4 ska jag till sjukhuset. 
Åhj.. Nu måste jag vänta ännu längre innan jag får åka till östersund. Jag tänkte ju åka dit tidigare. 
Men nej, allt är kaos idag. Men som vanligt äre bara en person som kan få mig på bra humör. 
& det har han alltid gjort.. Åh.. :') 
Nä, nu tänker jag äta frukos klockan halv tolv yes! 
Hörshäj! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback