“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Rubrik? nejtack

Varför stänga av internet sen dra ifrån huset hela helgen?
Då jag bara kan ta din dator. Höhö. ^^
Avskyr dalarna yes!
I fredags bakade jag & mamma "jätte muffins"
Dom blev fail.
Men bilder kommer senare, eftersom jag inte är inne på min dator. 
Iaf.. Att höra min bästavän säga; Du skulle kanske ha tänkt dig för, Tänkt på vad du gav dig in på.
Det fick mig att tänka..
Jag var dum & kär.
Jag ignorerade alla mina vänner som stod mig närmast.
Ignorerade min älskade syster, Mår något otroligt dåligt över det.. 
Igår smsade svikaren mig; jag saknar inte dig & jag vill inte ha ett piss med dig & göra.
Det fick mig att inse, han är inte bra för mig.
Hade han varit en äkta vän hade han aldrig skrivit så.
Men då dagen kommer så kommer han stå framför mig & bara försöka be om förlåtelse.
Han kommer få pussa på mina fötter eller som jag & nazze sa slicka mellan mina tår haha.
Jag mår så bra av att jag verkligen försöker gå vidare.
Och soc ni kan ta er i röven.
Får inte jag som jag vill (flytta till östersund) Så är ni så fucking körd.
Då ska ni få se på kaooooos.
Samma sak säger jag till psyk. :)
 
Här kommer en bild på hur jag ser ut idag.
Väldigt sexig. :$
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback