“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Skolan osv.

Har inte haft internet på flera dagar. 
Tänkte faktiskt blogga direkt efter att jag hade varit på skolan men kunde inte.. 
Iaf.. Jag lovade massa att gå på skolan i fredags. 
Jag gjorde det. 
Men Det kändes ändå inte okej.. 
Alla typ bitchblicka mig jag märkte ju direkt att dom inte tyckte om mig. 
Hela skolan var knas & två lärare gick mig verkligen på nerverna fyfan.. 
Jag saknar verkligen gällö skola. 
Okej, det var jobbiga lärare på gällö men jag kom jämt överens med dom. 
Tack vare korridorAnders som hjälpt mig en massa. 
Här alltså shit.. Jag kom inte ens överens med min mentor/bild lärare kerstin, inte ens mattelärare marie.. 
Jag hade bara lust att kötta båda då. 
Ska bli skönt att få lov om några veckor.. 
Då ska jag verkligen ta semester på riktigt. 
Åkta till jämtland & chilla. 
Saker & ting börjar verkligen gå över styr nu. 
Jag är rädd varje dag.. 
Hoppas verkligen att detta slutar. 
Mår inge bra alls.. 
Som sagt ungärde var verkligen en as dålig skola. Huvva. 
Imorse fick jag så ont i magen... 
Jag ville inte gå.. 
Min mor ska tydligen vara med mig imorgon.. 
Bara för att se hur det egentligen är fyfan.. 
Skolmaten suger där usch. 
Finns inte ens en jäkla en sån där matmaskin eller vad det nu hette som dom hade på gällö skola. 
Brukade alltid gå dit & köpa en macka om skolmaten var äcklig.. 
Nu är min enda utväg att käka den vidriga maten.. :( 
Min iphone lär ju komma snart.. Känns bra att få en ny mobil! 
Har precis kollat på ghost whisperer & nu ska jag äta thaimat! 
Pusshäj! 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback