“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Tigers födelsedag!

Hejhej, Har inte orkat bloggat idag. 
Så bloggar nu senare på kvällen. 
Antonio, bästavän fyller 15 år idag byxmyndig å skit! 
Eftersom han hade världens sämsta dag idag. 
Så har jag lovat honom att på höstlovet ska vi fira honom hemma hos min pappa. 
Det kommer bli grymt! 
& min pappa tycker ju att tiger är en grymt bra vän till mig, så far min skjutsar oss in till stan så vi kan käka på donken, sen köpa tårta osv så kommer vi åka hem till mig å fira.
Längtar något otroligt tills dess! 
iaf, imorgon drar jag,mor min & david till sälen för han ska till tandläkaren.. 
Höhö undra hur många hål han kommer ha. 
nejmen ja.. 
Då vi är klar där så kommer vi skjutsa honom till lima skola. 
Efter det dra jag & mor min till Malung för jag ska på soc möte. 
För er som inte visste så har det ju varit en massa bråk här hemma hos mig. 
Min mamma orkar inte se mig må såhär dåligt & hon pallar inte ens ha mig i närheten. 
Så ja.. Vi ska prata med soc om det imorgon & då ska jag fråga ifall jag får flytta till min far för jag mår mycket bättre där. 
Jag hoppas verkligen soc är mycket bättre här.
Jag ber & bönar.. dom måste verkligen hjälpa mig härifrån.. 
Så finns typ en liten risk att jag kommer få flytta tillbaka. Jag längtar! :) 
Måste verkligen hitta en present till bästavän i malung.. 
Annars får jag väl köpa en i östersund. 
Finns inget mer att berätta. 
Lär ta å lägga mig nu ifall jag ska orkar upp imorgon. 
Godnatt folket. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback