“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Allting händer över en anledning~

Allt kändes verkligen tungt igår, men jag vet att jag klarar detta med ia's hjälp. Togheter stronger~
Idag vakna jag klockan halv 5 drömde en mardröm fyfan.
Juste det kom ju en ny tjej hit igår, hon kom med polisbilen fick massa flash backs på då jag kom hit hur ledsen jag var osv.
Aja, idag Ska det inte vara nå Depp inlägg. Jag har nyss ätit frukost, ska duscha, göra mig oordning sen gå ut och träffa Ia. Uppdaterar mer senare peace out! ✌

Här ser ni vilken underbar vän jag har, smset gjorde min dag, fick mig att le.
Sen har ni en otroligt fin bild på mig å min saknade Fredrik.❤




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback