“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Är ledsen behöver en kram..

Hej, är vän med rosen igen. Känns otroligt bra, va hur ledsen som helst hade ingen lust att skratta eller le.
Fick prata med honom och allt var precis som vanligt, visst vi bråka å sånt.
Men han har faktiskt förändrats å blivit en bra person på en sån kort tid.
Är stolt över honom.
Jag är glad men samtidigt ledsen.
Känns som om jag kommer bli lämnad ensam, att jag inte är den enda.
Den enda som vet exakt allt är Ronny, han förstår mig så bra. Älskar hur han får mig att skratta även fast jag inte vill "men jag spile" åh minns att jag vart hur lack som helst på dig då du sa så.
Sättet du svarar på "annnnnnnnaaa" får mig att bli så glad, för jag hör hur glad du är då du säger mitt namn allt är så perfekt mellan mig å Ronny nu vi har blivit så tighta igen. Jag älskar dig min kära vän. Jag har massor av vänner som stöttar mig men ibland känns allt bara kaos vill helst vara ensam då..
Juste varför jag tog bort "thaiturk" var för att bloggen spåra ur, liksom hör ni namnet? Haha inte ett dugg seriöst.
Sen så vad äre för mening att ha kvar den då jag inte ens tänkte blogga där?
Aja.. Mitt mående är åt helvete orkar fan Inge mer.
Ska vara forever alone hela mitt liv, känns bara som att jag inte förtjänar någon.

~älskling jag ger dig all tid i världen, jag kommer att vänta på dig även fast det gör ont. Men allt för dig min kära, jag älskar ju dig ~

Ger upp hoppet snart pallar fan inte..
Kollar på star wars med totte, haha.
Fuck detta uppdaterar mer senare

Men åh äckelfan, mobilen vägrade ladda upp det här inlägget för 2 dagar sen..

https://cdn3.cdnme.se/2857519/7-3/pic_516fa5139606ee5c21b39474.jpg" class="image">




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback