“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Distans suger, lvu suger, allt suger. *

Hej Imorgon är jag en Iphone ägare, hihi!
ÄNTLIGEN, så som jag har längtat.
Anyway, idag har jag inte gjort så mycket, har städat rummet & tagit det lugnt.
Vart helt ensam på Lunchrasten Ia bara försvann.. :(
Forever alone.. Yep.
Nejmen jag har ju faktiskt tagit å skaffat mig vänner här så jag är inte helt forever alone.
Fast detta är inget ställe jag skulle vilja bo på.
Östersund, det är dit jag ska.
Jag kan ju berätta lite om morgon dagen.
Mamma,systeryster & aaron kommer hit, dom ska sova här tills på lördag tror jag?
har ingen aning, såklart får dom stanna en dag till.
Massa mys imorgon iaf. :)
Det är verkligen jätte jobbigt att se Ia min kompis, pussa på sin kille, hålla om honom osv.
Det gör mig så ledsen, jag visar det inte.
Men det får mig bara att tänka att jag är 50 mil ifrån den jag älskar, jag får inte pussa honom,hålla om honom,mysa med honom varje dag.
Ni alla som har eran pojkvän nära er, har verkligen inget att gnälla om.
Jag önska jag var närmare min kärlek..
Distans suger, LVU suger, allt suger.
Sämst.sämst.sämst.sämst.
Saknar min Fredrik.
Uppdaterar mer senare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback