“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Förhör

Orkade inte skola idag, mådde för dåligt.
Jag försöker verkligen kämpa men det är inte så lätt som vissa tror att det är.
Det är jävligt jobbigt att ha LVU, bo på ett behandlingshem man inte trivs på & sen att man även ska tänka på skolan.
Det hade liksom varit en helt annan sak om jag hade bott på ett ställe där jag trivs, för då hade jag bara kunna haft skolan i första hand.
Och det är därför jag vet att jag kommer fixa skolan så bra ifall jag får flytta till Susanna & sture.
Men aa.. Man vet ju aldrig vad som händer i framtiden, känns inte som om jag har någon framtid.
Allt känns bara så kaos just nu..
Fan..
Aja, jag var till borlänge idag på förhör, tappade bort mina favorit hörlurar..
Jag tänker inte anmäla någon, det där var bara något litet & liksom jag har varit med om värre saker så nej.
Fuck off!
Då jag kom tillbaka till behandlinshemmet tappa jag mobilhelvete på golvet så skärmen sprack..
Har haft en sån jävla dålig dag idag så det finns inte AOPHDFAIND.
Hoppas verkligen att morgon dagen blir bättre..
Btw. Ingen iphone 5 för mig, jag pallar inte vänta längre.
Mobilen jag har nu är paj.
Har 5000 behöver 1000 kr till, till den där jävla iphone 5.
Så jag skiter i det här nu..
Ska köpa en iphone 4.
Som jag lovade erikah.
Så hon & jag kan köpa ett par as snygga skal och ha tillsammans.
Idag fick jag ett brev, var ett kort ifrån dopet.
Gaaaah kan inte skriva mer, måste dra. Slut på dator tid, bloggar mer senare. Chao!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback