“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Friday~

Rätt så chill dag, jag,Ia och Jonte åkte hiss idag vi orkade inte gå trappan upp.
Vi har garvat så himla mycket åt Joakim (Agge) haha fyfan han är så skön, typ cepe som mig och lika efterbliven. "Kolla han ser ut som en apa ifrån djungelboken"
Jag å Ia vägrade tro honom men då personen kom sa Ia från ingenstans " HAHA han gör ju fan det"
Vi garva i ungefär en timma åt det. Så torr humor så det finns inte.
Sån tråkigt dag har bara regnat å regnat snälla ge oss i Hagfors sol typ nu!
Fick skjuts av ia's låtsas farsa till behandlingshemmet bara för att det regna så mycket, då jag kommer in har jag fått brev, mamma hade skickat ett mobil skal till mig rätt så okej.
Hinner inte ens gå in på rummet förrän personalen säger att jag ska med till keramik huset, vi körde vilse och då vi kommer dit är det stängt. Var tvungna att åka tillbaka, hade jag vetat att det var stängt hade jag bett Joakim stannat kvar i Hagfors, åhj. Fredag kväll ingenting händer.. Fyfan.
Jag uppdaterar mer senare!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback