“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Fuck it.

Så patetiskt hur en människa kan trycka ner en annan som redan har set jobbigt. Känner mig så jävla svag, fattar inte varför jag ens bryr mig om dig.
Antagligen för att du en gång var min bästa vän du var precis som en storebror för mig, han som alltid fanns där då allt var jobbigt. Som stöttade mig då jag vart sårad, han som bruka ligga å sjunga bredvid mig.
Bara att gå vidare och inse att du inte är samma person längre. Fan jag vill verkligen inte lämna dig..
Men jag måste släppa taget om dig, jag kan inte ha dig kvar som vän då du kallar mig elaka saker å trycker ner mig så jag känner mig ännu mer värdelös du ska veta att varenda ord du sa gjorde ont. Jag klarar inte av att skratta åt personer som försöker trycka ner mig längre.. Jag är för svag, jag orkar inte le.
Men jag försöker verkligen kämpa..
Du ska vara 18 å fylla 19, yeah right väx upp din dumma fan, tänk på att jag också har känslor!

Färgar håret, hoppas det blir bra. :)
Uppdaterar mer senare..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback