“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Glöm inte bort att älska dig själv ~

Då jag kommer härifrån så kommer du & jag kunna vara tillsammans inget, absolut inget kommer få skilja oss åt igen. 
Dig min kära, ska jag älska. Föralltid. 
Jag svskyr att vara så här långt bort från dig.
Jag vill bara må bra, jag förstår inte hur man kan ge ett oskyldigt barn LVU.
Ifall ni bara gav mig en sista chans hade jag bevisat för er att jag kan sköta mig bara jag vill.
Soc i bräcke bara ljög för mig " Du har hela den här veckan på dig att bevisa att du kan sköta dig"
Jag trodde dom, så hela den veckan skötte jag mig, fick senare reda av min kontakt person att jag skulle flytta. Okej det var för ett år sen men ändå, det där är fan inte okej.
Jag blir så arg, på hur misslyckad jag är.
Jag vill bara ha ett normalt liv utan nå jävla problem. Jag vill må bra.
Som jag gjorde förr i östersund.
Jag vill kunna skratta & le varje dag.
Vill inte ha ett fake leende på läpparna nästan varje dag.
Jag försöker verkligen men det slutar med att jag bryter ihop..
- - - - - - - - - - -
Får min iphone 4s på fredag, läääängtar då kan jag blogga ifrån mobilen, ta bättre kort osv.
Den här mobilen suger.
Uscha. 
Jag glömde hörlurarna på behandlingshemmet.. Så har inte lyssnar på musik på hela dagen, känns förjävligt.
Hatar att jag ska glömma allting.
Men det är ju så mycket som snurrar i mitt huvve så det är ju inte så konstigt att jag glömmer bort saker å ting.
Anyway, ska ha matte nu så uppdaterar mer senare..
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback