“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

GRATTIS BÄSTAVÄN ❤

Allt känns så perfekt, jag vet att jag inte kommer bli lämnad jag borde sluta vara så rädd å bara kämpa. 
Men jag är ändå rädd.. Liksom Ronny är min bästavän å allt han säger till mig lyssnar ju jag på, det kanske är sant men även om det är de så är jag blind för kärleken jag älskar min älskling så mycket. Aja, jag ligger i sängen trött som ett as är ledig idag, idag fyller Erikah år HIPP HIPP HURRA! 
Jag saknar dig min fina. ❤e
Måste gå på toa, hahah uppdaterar mer senare!

Jag vet att bilderna är snygga! 
Haha åh bästavän vi är så fula. 
Erikah, här har du bilder att garva åt ha en grym födelsedag

 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback