“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

I have died everyday waiting for you, Darling don't be afraid I have loved you for a thousand years. I love you for a thousand more.♥

Hur kan jag älska när jag är rädd för att bli sårad?
Men då jag ser dig, så försvinner alla mina tvivel plötsligt bort på något sätt.
Det är något med dig, du är så speciell.
Tiden står stilla, allt känns så segt.

Men älskling jag lovar dig,
jag kommer att vara modig.
Jag kommer inte låta något få skilja oss åt,
absolut inget. Ingen ska få förstöra det här.
Jag är stark nog att klara av detta.
Mitt hjärta slår för dig.
Varje sekund,minut,timma & dag så går jag runt å saknar dig som en tok.
Älskling var inte rädd, jag kommer inte lämna dig.
Jag älskar dig alldeles för mycket för att lämna dig.
Vad vore jag utan dina andetag?
Vad vore jag utan dig?
Du är han som har förändrat allt med mig.
Du har gjort mig till en bättre person, sen första dagen jag träffa dig.
Så har jag alltid känt den här tryggheten.
Du har fått mig sluta dricka, fått mig att sluta röka.
Jag behöver inte pengar, jag behöver ingenting.
Bara jag har dig så har jag allt jag någonsin vill du.
Du är han, Den där killen jag vet att jag kommer älska. Föralltid.
Han jag kommer kämpa för.
Ifall du bara lämnar mig för stunden nu medan jag är här,
så ska du veta att då jag kommer tillbaka är du den första jag kommer höra av mig till.
Den första jag ska träffa, han jag ska kämpa för att få tillbaka.
Jag kommer aldrig sluta kämpa för dig.
Även ifall du skaffat brud, kommer jag ändå försöka kämpa för att få dig tillbaka.
Jag kan inte leva ett liv utan dig, jag kan inte var utan dig.
Jag vill bara tillbringa varenda seund med dig, jag vill bara vara med dig.
Jag orkar inte vara utan dig.
Jag vill bara ha dig här min kära..
Du är underbar, jag trodde seriöst du blivit påkörd av ett tåg..
Haha.
Men jag hade fel, jag har hittat dig.
Och nu när jag väl har dig, så lämnar jag dig inte.
Även ifall du & jag inte skulle funka, så kommer jag aldrig att älska någon annan lika mycket som jag älskar dig.
Jag kommer ge upp hoppet för kärlek, och bara hoppas på att du & jag hittar tillbaka till varandra.
För jag har aldrig varit såhär kär..
Ditt leende får mig att le, att ha dig i min närhet får mig att må så bra.
Du har alltid funnits där för mig då jag mått som sämst, du har hjälpt mig igenom det mesta.
Jag vill bara ha dig här, jag vill kyssa dig.
Krama dig & lipa.. För jag saknar dig.
Det gör verkligen ont att sakna någon som du.
Har frågat mig själv frågan " Vad vare som gjorde så att du föll för honom?"
Jo.. antagligen för att du förstod mig så bra första kvällen vi träffades, jag kände mig trygg med dig.
Sen att du nästan gått igenom samma sak som jag går igenom nu.
Dina gröna vackra ögon hela du är vacker.
Minns då du satt där hemma hos sebbe å spela, tess & erikah viskade till mig " är det där han?" Han är inte ens snygg.
Jag bara; Han är världens finaste.
Och ditt leende är så otroligt jävla fint.
Ditt garv får mig att skratta.
Du är verkligen inte som alla andra, du är dig själv & det är den fredrik som jag älskar.
Jag kan inte ens tänka tanken att var utan dig..
Jag måste få flytta till östersund, det är verkligen ett måste.
Jag lyssnar på en massa depp låtar & tänker på dig & mig.
Det är så jobbigt att inte ha dig här..
Men fredrik hjärtat, glöm inte att då du inte orkar mer då orkar jag för oss två!
 
(om en stjärna skulle tändas varje gång jag tänker på dig,
skulle natten vara lika ljus som på dagen.
 
klart jag blir avis när du kramar någon annan, för då har den hela min värld i sin famn.
 
Du betyder allt för mej. Försvinner du.. försvinner allt.
 

I like you because you're not like anybody else I ever met before. )

 

"När jag gråter, torkar jag tårarna.
När jag ramlar, kliver jag upp igen.
När jag blir sviken, går jag vidare.
När mitt liv rasar, bygger jag upp det igen.
Men om jag förlorar dig, får tårarana rinna.
Då kliver jag inte upp igen.
Då går jag inte vidare.
Då får mitt liv rasa."
 
 Jag älskar bara dig.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback