“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Le mot dom som krossar dig för det krossar dom att se dig le ❤

Jag ska le, ska kämpa.
Snart flyttar jag härifrån, och då ska jag ta tag i mitt liv. Jag ska plugga som en jävla idiot!
Jag ska få soc att lita på mig, för det kan dom.
Man lär sig av sina misstag och det har jag verkligen gjort.
Det är väldigt lättande å tiden går mycket snabbare då jag har världens bästa Ia som stöttar mig. :)
Gällö skola snart kommer jag wiho, kommer få börja om nian men det är helt okej bara jag tar tag i allt nu.
Ifall jag ser folk som skolkar kommer jag förklara för dom att det inte är bra för då kommer dom bli som mig osv och tro mig det vill ni verkligen inte!
Ska ringa Fredrik nu uppdaterar mer senare, peace out! ✌




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback