“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Lost

Jag vet att det löser sig.
Jag vet att det kommer bli bra.
Du kommer finnas här.
Fast inte nu idag.
För mig är du en ängel, Sänd ifrån ovan.
Den enda, Som kan tända min låga.
Och den brinner för dig, Helt undermedvetet.
Jag kunde se felet, I stunden av spelet.
Men jag som person jag är full av fel.
Varför, Man kan undra det.
Jag ångar varje dag att jag har sårat dig min vän.
Jag vet du vill ha svar, Och jag vill träffa dig igen.
Varje kyss ifrån dig känns som den första.
Jag vet det själv, Du har allt man kan önska.
Men tiden går,
Börjar du tveka? Ska det va vi två.
Snälla förstå, Jag vill ha dig tillbaka.
Mitt gamla jag, Det är hon jag vill vara.
Jag fortsätter vänta, Vi ses om ett tag.
Då får vi se, Om du vill ha mig kvar.
Tiden går sakta, Jag väntar på dig.
Jag är införstådd, Hur jag ska ändra mig.
Det ska vara du och jag, Som det alltid skulle va.
Du är underbar, Jag känner lugnet idag.
För du finns i mitt hjärta, Fortfarande helt.
Tänker vinna detta spel, För jag vill ju ha mer
Varje steg jag tar, Varje andetag.
Det tar jag för dig, För det är du som gör min dag.
Den 1 februari 2013
Du var så vacker att du stannade tiden.
Du fick mig på fall, Som aldrig tidigare hänt.
Du blev min kille, Och min bästa vän!
Där du sitter idag, Jag hoppas det är bra.
Hoppas du tänker, Lika mycket som jag.
Och jag vet varje dag, Du är den jag vill ha.
Snälla säg mig, Att du vill ha mig kvar.

Massa låt texter, får mig att tänka på dig, saknar dig så.
Älskling minns du hur tighta vi va?
Vad gör jag för fel?
Jag ser att det är något, älskar du mig fortfarande?
Det känns tungt å jobbigt utan dig känns jobbigt att vi tjafsar så mycket.
Jag mår inte bra av det.
Jag ser att du är less,less på att vänta..
Fan jag vill verkligen till dig.
Du har alltid sagt att du förstår, men att du älskar mig. Jag känner samma sak nu. Jag behöver inte längre kolla bilder på dig från mobilen för de susar förbi mina ögon vart jag än är. När jag springer så är det bara fötterna som rör sig, allt jag ser är du. Min motivation är att du står där framme nånstans och väntar på att jag bara ska springa rakt in i dina armar. Jag hör din röst överallt och ibland tror jag att du står i hallen och kommer hit för att bara hålla om mig, göra allt bra igen. Jag har inte gjort något annat än att gråta i två månader, jag grät på våran 2 månaders dag, 2 månader älskling.
Vad jag än lyssnar på för musik så påminner alla texter om dig på något sätt. De kvittar om de e skrillex eller vafan jag lyssnar på. Jag går runt som om jag vet va jag gör, men min hjärna är inte med. Jag försöker le, jag kan skratta. Men inombords gråter jag floder och skriker efter dig. Jag vill bara ha en puss, en kram eller en blick. Ett tecken på att det fortfarande är vi. Jag behöver få höra att du älskar mig, att du saknar mig eller att du tänker på mig. Om det bara är jag som tänker dag ut och dag in. Jag älskar dig så enormt mycket och jag har ALDRIG saknat en person så mycke som jag saknar dig nu. Vill bara ha tillbaka dig, att du är här och jag bara får ligga och titta på dig. Min prins.
Jag vill bara ha ett tecken på att jag har något att hoppas på. Att inte ge upp. På dig kan jag vänta i år, de funkar inte så, men du är värd att kämpa för älskling.
Om du bara såg mig nu, om du verkligen kunde läsa mina tankar. Ord kan inte beskriva hur jag känner. Önskar bara att du snart mår bättre, så jag får nån sorts bekräftelse på att du fortfarande älskar mig, trots att jag betett mig som en idiot senaste tiden.
Du är saknad älskling.
Tiden bara rinner förbi, jag släpar runt på mitt huvud o försöker fatta va folk säger till mig men jag är helt borta. Försöker att inte tänka men de går inte. Du är mitt allt, o jag vill ha dig hos mig föralltid, jag vet inte vad jag ska göra utan dig. Är helt tom, helt förstörd. Saknar dig så mycket..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback